Hvad kan man i KundeStatus?

KundeStatus er spækket med smarte og nyttige funktioner der hjælper dig med at holde styr på din virksomhed og dine kunder.

//www.kundestatus.dk/wp-content/uploads/2015/11/1327163375_contact-new.png

Overblik over dine kunder

Indtast dine kunder i KundeStatus. Indtast adressen hvor arbejdet finder sted samt tlf og navnet på kontaktpersonen. Hvis din kunde ønsker faktura sendt til anden adresse er der også mulighed for indtastning af fakturaadressen.

 

//www.kundestatus.dk/wp-content/uploads/2015/11/1327164300_Todo.png

Overblik over dine sager

Når man logger ind i KundeStatus, er det første man ser en oversigt over igangværende sager. Få et hurtigt overblik over hvilke sager der er igangværende, hvilke der er klar til at blive afsluttet og og hvilke der er afsluttet.

 

//www.kundestatus.dk/wp-content/uploads/2015/11/1327164537_Clipboard_b.png

Din materialeliste

Det er muligt at indtaste din materialeliste i KundeStatus. Dette skal kun gøres én gang og hver gang du opretter en ny sag, bliver din materialeliste automatisk tilføjet til sagen og du kan derefter udfylde de materialer der er blevet brugt i den pågældende sag.

 

//www.kundestatus.dk/wp-content/uploads/2015/11/1327163452_clock.png

Indtastning af arbejdstimer

Når dine ansatte har arbejdet x-antal timer hos en kunde, logger de ind i KundeStatus og indtaster antal arbejdstimer og eventuelle kørselstimer.

 

//www.kundestatus.dk/wp-content/uploads/2015/11/1327249657_Cabinet.png

Kvalitetssikring

Når arbejdet er udført hos kunden, udfyldes kvalitetssikringen i KundeStatus. Skemaet bliver gemt og kan altid hentes frem efterfølgende. I kan opbygge jeres helt egne skemaskabeloner, slette og redigere spørgsmål, så de passer 100% til jeres virksomhed og arbejdsrutiner.

 

//www.kundestatus.dk/wp-content/uploads/2015/11/1327250858_Picture.png

Billeder og dokumenter

Det er muligt at tilføje billeder og dokumenter til hver enkelt sag og hver enkelt kunde, hvis man har brug for det. Dette kan være nyttigt hvis man har brug for at dokumentere noget som man senere kan have svært ved at bevise. F.eks. hvis ledninger er gemt i gulvet.

 

//www.kundestatus.dk/wp-content/uploads/2015/11/1327251515_Write_document.png

Beskrivelse af sagen

Tilføj tekst til den pågældende sag. Ved hver sag kan man beskrive hvad der er blevet udført af arbejde eller hvis der er noget særligt der skal gøres opmærksom på. Ved indtastning af beskrivelse kan man også give andre brugere besked via email eller SMS.

 

//www.kundestatus.dk/wp-content/uploads/2015/11/1327252322_key.png

Fuld adgangskontrol

Som administrator har man fuld kontrol over hvad de andre brugere i systemet kan foretage sig. Ved hjælp af et simpelt panel er det muligt at bestemme hver enkelt brugeres rettighed, på 40+ forskellige punkter. Det er jo ikke sikkert at alle dine ansatte f.eks. skal have mulighed for at slette kunder i systemet.

 

//www.kundestatus.dk/wp-content/uploads/2015/11/kalender.png

Kalender

Vi har bygget en kalender ind i KundeStatus. Kalenderen er 100% integreret med resten af systemet, hvilket vil sige, at man let kan oprette eksisterende sager i kalenderen. Kalenderen er med til at skabe et langt bedre overblik over dagligdagen og fordele opgaver mellem jeres ansatte. Når en kunde ringer ind med en hastesag, kan du med det samme vurdere om det er noget I kan nå at løse samme dag.

 

//www.kundestatus.dk/wp-content/uploads/2015/11/sms.png

SMS afsendelse

I KundeStatus har du et SMS modul der giver alle brugere mulighed for at sende SMS direkte fra systemet til hinanden, eller til jeres kunder. Modulet giver blandt andet mulighed for at sætte jeres eget firmanavn som afsendernavn på den SMS der sendes – se eksempel.

https://www.kundestatus.dk/wp-content/uploads/2019/02/billy-logo-170x60.png

Billy integration

KundeStatus har en integration til regnskabsprogrammet Billy. Når du har færdiggjort en sag i KundeStatus er det super let at overføre alt data fra sagen til Billy. Med denne integration kan du oprette en faktura med kun ét klik!

 

//www.kundestatus.dk/wp-content/uploads/2015/11/barcode-5-e1525956713178.png

Stregkodelæser

Tag et billede med din telefon. Vi læser billedet for stregkoder og finder automatisk de materialer der matcher. Dette er en hurtig og nem måde at tilføje materialer til materialelisten.

 

//www.kundestatus.dk/wp-content/uploads/2015/11/el-status-e-conomic-integration.png

E-conomic integration

KundeStatus har en integration til det populære online økonomisystem e-conomic. Når du har færdiggjort en sag i KundeStatus er det super let at overføre alt data fra sagen til e-conomic. Systemet opretter automatisk en faktura med kun ét klik!

 

//www.kundestatus.dk/wp-content/uploads/2015/11/dinero-logo-58.png

Dinero integration

Vi tilbyder integration til det frembrusende online økonomisystem Dinero. Når du har færdiggjort en sag i KundeStatus er det super let at overføre alt data fra sagen til Dinero. Med blot et enkelt klik kan du oprette en faktura i Dinero med oplysningerne fra KundeStatus.

 

//www.kundestatus.dk/wp-content/uploads/2015/11/ao-logo.png

AO integration

Vores integration til grossisten AO Johansen gør det muligt at søge i AO´s katalog af varer direkte fra sagen i KundeStatus. Varen bliver automatisk oprettet i KundeStatus og vi kan både hente din kostpris og salgspris med avancen som du har sat op på AO´s hjemmeside.

 

//www.kundestatus.dk/wp-content/uploads/2015/11/solar-logo2.png

Solar integration

Vores integration til grossisten Solar Danmark gør det muligt at søge i Solar´s enorme katalog af varer direkte fra sagen i KundeStatus. Varen bliver automatisk oprettet i KundeStatus og vi kan både hente din kostpris (indkøbspris) og salgspris med tillægget som du har sat op på Solar´s hjemmeside.

 

//www.kundestatus.dk/wp-content/uploads/2015/11/lm-logo-e1478962110201.jpg

Lemvigh-Müller integration

Vores integration til grossisten Lemvigh-Müller gør det muligt at søge i Lemvigh-Müller´s enorme katalog af varer direkte fra sagen i KundeStatus. Varen bliver automatisk oprettet i KundeStatus og vi kan hente din kostpris (indkøbspris) samt beregne din salgspris, hvis du indtaster avancen.

 

//www.kundestatus.dk/wp-content/uploads/2015/11/dansk_flag.png

KundeStatus er dansk

KundeStatus er 100% dansk udviklet og hele systemet er skrevet med danske tekster. Ikke noget med kryptiske engelske sætninger og ord man ikke kan forstå.

 

Opret dig i KundeStatus

Er du blevet nysgerrig på KundeStatus og ønsker du at blive oprettet i vores system?
Intet problem, du kan oprette dig helt gratis - uden binding!